Saturday, July 21, 2012

Demam Korea: Bertemu Lee Byung-hun

Di Seoul ni bersepah-sepah dengan selebriti korea.... mana-mana je boleh jumpa, janji kenal muka + nama artis tu.... Artis K-pop lagilah bertimbun-timbun.... Oleh sebab itulah aku terserempak dengan Lee Byung-Hun, pelakon yang menjadi Storm Shadow dalam filem G.I. Joe:The Rise of Cobra & G.I. Joe:Retaliation dan juga drama meletup IRIS semasa jalan-jalan di Gwanghwamun Square.

Walaupun aku tak berapa minat dengan drama IRIS di KBSW, tapi spin-offnya Athena: Goddess of War yang buatkan aku dengan Lee Byung-Hun- kita BRO!!. Lagipun, Athena: Goddess of War baru saja habis ditayangkan di OneHD .

Masuk saja ke Heachi Madang (Underground plaza), terus aku terperasan dengan muka Lee Byung-Hun ni....tapi Cik Puan Neena dengan Taisha yang pertama berposing....

"Welcome to 'IRIS' location at Gwanghwamun Square".... katanya
Aku tak kata pun aku dapat jumpa selebriti Korea 'Live'.... tapi Real Size Cut-out Stand selebriti memang bersepah-sepah kat Seoul ni.... Hahahai.

Boleh kata famous jugak Gwanghwamun Square disebabkan drama IRIS.... katanya, inilah 1st time kerajaan Korea benarkan penutupan jalan utama di tengah-tengah bandar Seoul untuk sebuah pengambaran drama. Baguskan... Nak galakkan orang lawat tempat-tempat yang ada dalam drama-drama Korea... Aku antara yang termakan umpan itu...


Ok...Sekarang tiba masanya untuk 'Daniel Craig Malaysia' nak bergambar sebelah Lee Byung-Hun.... sila ketepi Cik Puan Neena....

 Masih banyak masa lagi sebelum boleh check-in di Hotel.... jadi kami teruskan perjalanan ke Cheonggyecheon Stream

Oscar El-Capito signing out!






pictures belong to their respective owner

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...