Monday, September 24, 2012

Semalam.... MPOC 2012 Grand Finale....

Siangnya ada paintball.... Malamnya ade Birtday Party Taisha.... Esok paginya sambung paintballing balik...~~ Weekend yang sama sibuk macam weekdays.
Beez Waxers ~~ MPOC Leg5 Division 1 - 2nd Runner-Up
Aku memang tak bercadang untuk skip tourney paintball kali ini  (seperti yang termaktub dalam kontrak WAXERs yang aku dah sign)... walaupun clash dengan event sendiri di malam harinya, dan ini adalah MPOC Finale untuk tahun ni....


Walaupun aku tau kepenatan Game Day 1 akan berterusan dengan Birthday Party Taisha pada malam harinya. Tak terpikir pulak untuk mintak excuse Tourney kali ini... Semuannya preparation untuk birthday Taisha, aku cuba siapkan sebelum pergi ke padang Xtion Paintball, Bukit Jalil untuk ber'MPOC'. Makanya dapatlah aku berpaintball dengan tenang.... 

Hari Sabtu, kami sempat habiskan 3 games dengan menang 1 kepada Team RASKAL dan kalah 2 kepada Team Demonz & Nemesis Legion.... Tinggal lagi 1 game di pagi Ahad.

Game Day 2, match terakhir Beez Waxers dalam preliminary round melawan Xtioneers ~~> dan berkesudahan WAXERs Menang!. Kami layak ke Semi-Final berjumpa Nemesis Legion--> team yang mengejar Overall Champion Division 1 untuk tahun ini... Dalam MPOC Race-to-4 format, Nemesis berjaya menang 3 round dalam masa 10 minit dan kekalahan itu telah pun dijangka.... (asalkan tak kalah straight 4-0 dah cukup membanggakan..).

So, di 3rd & 4th Placing.... WAXERs tertemu semula Team Demonz (yang telah kalahkan kami 4-0 pada Gameday 1) dan kami berjaya membuat upset dengan menang 2-1.... Game yang agak tense tapi WAXERs dapat overcome segala tekanan dan menang bergaya... Hahahaha.... Tahniah Beez Waxers!!

Belum pernah ID Tag aku menjadi mangsa kerakusan lawan....  kad sekecil ini pun tak terlepas... apakan pula badan aku, JAHANAM BADAN!!!

Boleh dikatakan ini adalah podium finish terbaik buat Beez Waxers tahun 2012 -->Division 1 2nd Runner-up di MPOC Finale agak memberi morale boost kepada Beez Waxers untuk perform lebih baik di World Cup Asia 2012 di Langkawi tengah bulan November nanti..... Insyaallah.


Oscar El-Capito signing out!




click here for info --> Malaysian Paintball Official Circuit MPOC FB Page
Podium Photo source:- Desmond Foo Collection http://www.residentevilchef.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...