Thursday, September 13, 2012

Duke & Duchess of Cambridge; The Malaysian Tour 2012


Rasanya seminggu yang lepas aku ada terbaca headline- "Rakyat berpeluang berjumpa pasangan di-Raja Britain di Taman KLCC". Terpampang di depanya gambar Duke and Duchess of Cambridge: Prince William & Kate Middleton. Aku pun teruja, lebih-lebih lagi KLCC dekat dengan ofis aku.... Mungkin aku perlu mencari masa sesuai untuk keluar mencuri-curi peluang....


Long story cut short..... Luck on my side, kelmarin ofis aku secara rasminya terlibat dalam peragaan Fashion di Taman KLCC sempena lawatan Duke and Duchess of Cambridge ke Taman KLCC- esok!!. Sekarang, aku cuma menunggu Green Light dari unit terlibat...~ ~ sama ada aku boleh berada di kawasan peragaan..... atau jauh sebagai penonton... 

Aku tahu kawalan sangat ketat.... peserta & krew perlu serahkan semua detail peribadi pada JPM..... tapi manatau ada rezeki aku... Aku menunggu panggilan pagi esok. Bateri Alpha 550 dah siap sedia di charge.... Harap-harap boleh... Insyallah....


Oscar El-Capito signing out!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...