Thursday, June 21, 2012

MISSING CAT in PusKom Sek7.... Ganjaran RM300


Dicelah-celah student yang bersorak keseronokkan sepanjang EURO2012 kat PusKom Sek7 ni,.... ade jugak yang dalam kesusahan rupanyer... 

Aritu aku dapat iklan pasal kucing hilang di wiper BenJaMin. Tapi disebabkan hujan turun dengan lebatnyer, pamphlet yang ditinggalkan di wiper aku rosak mcm tu saja. Tak sempat aku baca detail pamphlet yang diselit ke wiper BenJaMin. Tuan punyer pamphlet pun cuma print guna bubble jet ink + A4, jadi memang tak sesuailah letak kat wiper kereta.

Semalam aku dapat pamphlet yang sama dalam mailbox rumah. Kali ni gambar lebih clear dan info lebih tersusun. Maybe 1st time print, tuan punyer kucing agak tergesa-gesa utk pas pamphlet. Tapi kali ni dah agak calm-down sikit walaupun masih print menggunakan bubble jet ink. Kali ini tindakan dia sedikit bijak untuk edaran di mailbox pula.... Siap ade ganjaran RM300 jika terjumpa dan pulangkan pada tuan yang empunya...... Aku puji kesungguhan tuan yang empunyer untuk cari balik kucing dia ni...

MISSING CAT:
TARIKH HILANG: 15 JUN 2012 (JUMAAT)
AREA: PUSAT KOMERSIL SEK7 (PusKom Sek7) SHAH ALAM
BETINA, 3 TAHUN, CALICO GELAP.

Harap-harap adalah orang terjumpa dan pulangkan kucing kesayangan dia ni.... InsyaAllah.

Oscar El-Capito signing out!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...