Tuesday, June 26, 2012

EURO 2012: Unexpected Reply.....

Bila aku buka FB aku..... Aku ternampak notification Kay Murray (Astro Guest Commentator EURO, tak kenal tekan--> SINI) baru saja upload gambar di Fan Pagenya... Gambar Kay bersama dance crew Inversion semasa shooting Bola@Mamak utk Astro SuperSport. 

Aku seperti biasa akan menekan LIKE utk setiap gambar Kay sepanjang dia berada di Malaysia. Sebabkan aku antara org pertama yang LIKE, dan ruang komen masih kosong.... Aku tinggalkan komen padanya... (mana tau kalau-kalau dia reply...)



Unexpected happen....!! Kay Murray replied. Terkejut jugak aku bila tengok notification dari page Kay..... Peluang untuk berinteraksi dgn Kay takkan aku lepaskan.... Dan Kay masih membalas komen kedua aku sambil menyebut nama 'Vladimir'... Hahahaha.. Puashati... Cukup puashati.....


Celeb Communication 101- Don't exceed 3 Move, Then u will go home happy... so aku tinggalkan satu lagi komen terakhir.... dan aku tahu Kay takkan dapat reply, bila komen dari yang lain mula berderu-deru masuk.... Tapi apapun, Kay sempat LIKE komen aku.... so, i can go home, happily ever after....

Another unmissable moment for EURO 2012.... hahahaha.... Nak tunggu peluang bergambar dgn dia??!! err not in million years i think....

Forza Azzuri!!!
Oscar El-Capito signing out!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...