Friday, June 8, 2012

EURO 2012;..... On your mark, Get set!! GOLL!!


Tepat jam 12 mlm ni~~~ EURO 2012 akan bermula. Demam bola selama hampir sebulan akan melanda seluruh dunia dan terutama area Pusat Komersil Sek7 aku... Poland sebagai tuan rumah akan memulakan 1st match melawan bekas Juara EURO- Greece..... dan
mungkin match pertama ini adalah sedikit memboringkan. Aku lebih teruja dengan acara pembukaan EURO dari 1st match. Tiap kali acara World-Stage mcm ni, pasti akan ada gimik2 baru yang akan menarik perhatian aku....

~Poster EURO 2012 terbaru~ Check
~Jadual besar EURO 2012~ Check!
~Magazine FourFourTwo EURO Special Edition~ Check!!
~ASTRO Euro Live Match schedule~ Check!!!
~iPad Calender w/ EURO matches date~ Check!!!!
~ASTRO B'yond bill payment~ Check!!! (utk pastikan xkene bar tiba2)
~Latest Jersey ITALIA~ Naaahhh!! xpayahlah, xde budget!
~TV Baru!~ errrrr.... niat nak beli 60"( tapi lepas EURO ok?? )

Ok semua dah sedia!!! untuk stay-up lewat malam tak menjadi masalah untuk aku... kebanyakan matches bermula 12 tgh malam dan 2:45 pagi.... Paling2 lambat pun pukul 4 pagi semua matches dah habis... Easy!. So rasanya hanya masalah Punch Card merah di opis keesokkan paginya....

 Italy EURO 2012 team...

Aku belum nampak mcamana Itali akan menang EURO 2012 kali ni.... Terutama bila berada dalam Group C bersama Spain- Juara EURO + World Cup lepas. Walaupun Spain berkemungkinan besar akan menjadi Juara Group C, aku tetap rasakan yang Itali akan layak ke pusingan Quater Final bertemu Juara Group D- France atau pun England.Aku akan pilih France untuk ulang semula perlawanan Final World Cup 2006.....

Sama ada bergantung pada 'Luck' atau memang kemampuan Italy, berkemungkinan untuk layak ke Semi Final untuk bertemu Netherland a.k.a Oranje (yg maybe jd 2nd Fave team aku sama mcm World Cup lepas)...... Dan jika 'Luck' masih lagi menyebelahi Italy sampai ke Final, sama ada Spain atau German akan menjadi mangsa seterusnya.... Personally aku pilih German- kerana aku nak lihat sendiri satu lagi 'Game Of The Century' tercipta antara 2 team hebat ini.....

Tapi ini cuma andaian aku saja.... Malas aku nak buat Probability Theory untuk Euro kali ini...

So, Let get the ball rolling.....

#FORZAITALIA


Oscar El-Capito signing out!


pictures belong to their respective owner, some are mine.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...