Tuesday, October 23, 2012

Kami main untuk Menang....!!!

Pok!! Menang Pok!! Menanggg!!!! Hahahahahh!!!

Asalnya, aku tak pun termasuk dalam line-up WAXERs dalam 4th Round NPL 2012 di Padang MAPAAC, PJ.... 'kocek' tak menyebelahi aku kali ini.... So, awal-awal lagi aku tarik diri.

Tapi seminggu sebelum Tourney, aku diminta untuk gantikan player WAXERs yang tak dapat datang.... dan kalau mereka hanya ada 6 pemain daripada 10 roster yang patut ada. Brotherhood punyer pasal, aku tak boleh lah biarkan mereka bermain tak cukup pemain. Aku pun join!.

Pendekkan cerita..., kelmarin WAXERs jadi CHAMP Division 1 NPL kali ni.... Usaha tanpa kalah sepanjang 2 hari membawa kami ke Final Div 1. Mangsa terakhir kerakusan WAXERs adalah MBPJ Rovers yang dalamnya ada Aznan Ahmad--- salah sorang Oscar Comrade yang masih aktif berpaintball...

Sengitnya final division 1 kali ini, hanya tinggal 4 saat untuk kami dapatkan kemenangan set ke 4.... jika tidak, terpaksa bermain dalam masa tambahan. Dengan tak cukup pemain simpanan, main dalam masa tambahan pasti takkan menyebelahi WAXERs. Dalam 10 minit, 7 set game berlangsung dengan 3 set dimenangi MBPJ Rovers, 4 set dimenangi WAXERs.....

Terima kasih banyak-banyak pada Deen, Eskey & Bonet dari Nemesis Legion sebab jadi guesting player + instructor pada kami-kami yang noob Div1 (...noob lagi kerr??). Dan kali ni Deen banyak tolong aku improve main di Dorito Side. Banyak dia kongsi personal skill yang buatkan dia antara player Nemesis yang aku anggap- digeruni....

Tahniah sekali lagi WAXERs!!!

Team Natimago dari Jepun berjaya jadi Naib Johan Division 2....  Masa WCA2009, Oscar Legio-X (Oscar Comrade) berjaya kalahkan mereka dalam Semi-Final Div 3. Malangnya, Oscar kalah di Final....


Aku tengah bersiap sedia untuk World Cup Asia 2012 kat Langkawi!!! its gonna be my 2nd WCA!! Haaa! gonna need my 1st WCA luck to go fo FiNAL!!

"Learn from the best...."
Baba Wyniz of Waxers


Oscar El-Capito signing out!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...