Friday, October 19, 2012

Kempunankan LPGA & CIMB Classic tahun ni.....

3 hari aku terpaksa berkampung di Mines Wellness Hotel, Seri Kembangan gara-gara Craft Designer's Meeting yang berlangsung selama 3 hari di sini.....

Boleh pulak aku bermesyuarat berhampiran tempat yang mungkin aku kempunan untuk tengok 'live' tahun ini-->The Mines Resort & Golf Club. Minggu depan, CIMB Classic 2012 akan berlangsung di sini. Minggu lepas, Sime Darby LPGA 2012 di venue biasanya di Kuala Lumpur Golf & Country Club (KLGCC) juga buat aku kempunan....

Rickie 'Atras' Fowler datang recce tempat seminggu awal dari Tiger Wood, tapi tak main..... Hahaha

Arch Main Gate ke Tournament Village telah siap dipasang, betul-betul mengadap lobby hotel aku.... Aku pun kebetulan dah bawa Cap Puma oren Rickie Fowler... pun curilah masa nak bergambar di depan Arch Main Gate.... macam orang slalu kata;- Kalau tak dapat masuk, bergambar dgn pintu nya pun, jadilah...

aku suka Rickie Fowler pakai cap ke belakang....
Selain Tiger Wood yang confirm akan datang.... Minggu lepas, Ricky Fowler pulak tarik diri dari join CIMB Classic kali ini disebabkan 'Back Issues' dan akan digantikan oleh Charlie Wi - pemenang 1997 KL Open & 2006 Maybank Malaysia Open.

Harga Ticket CIMB Classic per-day untuk 25 & 26 haribulan dah pun cecah RM90.... harga tiket per-day untuk weekend pulak RM140... dan untuk yang berminat dengan Season Pass (utk 4 hari) - RM260!!. Ini antara penyebab aku akan kempunan untuk tengok tourney ni Live!..... Di harap cuaca baik, LPGA yang lepas banyak kali diganggu hujan lebat... kesian Michelle Wie.

Aku dan Cik Puan Neena cuba follow Michelle Wie setiap hole.... LPGA 2010

Tahun depan sajalah....
Oscar El-Capito signing out!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...