Tuesday, December 25, 2012

Lofa: Beberapa inci saje lagi..... Pleasure Delayer

Apa akan jadi kalau kita terserempak dengan orang yang ingin sangat kita jumpa face-to-face....??!!. Of course excited!!.... Apa lagi kalau, orang itu duduk sebelah dengan kita!!! Of course jadi double excited!!.... Itulah yang sepatutnya jadi, tapi tidak bila aku sendiri terserempak dengan......TEEET!!

Kisah bermula bila aku singgah ke Food Court Ikea, Ikano Mutiara Damansara..... untuk merasa sikit karipap & meatball lagenda Ikea....



Hahahahaha.... Neelofa ade di meja sedang aku & Cik Puan Neenalofa (jangan confius..!! )sedang berbaris mengambil order... Haha... Mulalah aku terpusing-pusing kepala ke belakang. Keadaan kelihatan cool je.... tak ada siapa pun yang datang menyapa Neelofa...(maybe derang acting cool aje...puiii!!). Mesti bila aku habis order nanti, Neelofa akan beredar...??!. Alang-alang dia masih lagi artis kan, rugi tak tegur....

Rupernya sampailah kami habis membayar makanan dan tercari-cari meja kosong, Neelofa masih belum berganjak.... Wah!!. 

Memang nak jadikan cerita, dalam beratus-ratus meja.... cuma ada 2 seat kosong betul-betul di belakang Neelofa, dan seat aku yang membelakangkan dia - Cik Puan Neenalofa pula yang mengadap Neelofa.... Hahaha....
"Dah dekat dah ni... Xnak tanya tangkap gambar sama-sama ke?", tanya Neenalofa kat aku.

Aku pun pusing kepala ke belakang untuk tengok berapa dekat antara aku & Neelofa, tiba-tiba~~ dan-dan itu jugaklah Neelofa pusing ke belakang sedang menjawab call di henset nya.... Siyes!!! memang cukup dekat!!
"Tak molah", balas aku sambil mencebik bibir pada soklan Neenalofa


Hahaha.... Ha! nampak tak apa game yang sedang dimainkan di sini....??!! nampak tak?! Hahahaha.... aku pun tetiba malas teruskan excited aku walaupun sebelum tu, dua orang sebelah Neelofa ambil kesempatan untuk snap gambar bersama.....

Aku pun terus sambung makan..... Ha.!! Inilah game yang diberi nama- 'Pleasure Delayer'. Dalam filem Vanilla Sky ada versi yang lebih bagus.... Hahahahaha..

10 minit kemudian, Neelofa pun beredar..... Habislah cerita dongeng aku... Sekian, Tata....

Adios Fondos,
Oscar El-Capito signing out! 




P/s: Neenalofa, mohon perkenan untuk tulis cerita dongeng ini di blog kita. 
       I Love You, XOXO (publish)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...