Sunday, April 17, 2011

Off to "kurususkan badan" selama 12hari....


Tengahari ni, aku akan tau nasib ku bila kursus induksi umum wajibul-unnah ni bermula sebaik saja aku naik bas dari Angkasapuri..... Betul2 aku jadi 'Lone Ranger' tanpa ada info dari mana2.... Aku akan main redah je apa yang ade kat Angkasapuri nanti, dan terus seterusnya apa saja yang akan terjadi sepanjang kursus induksi tu.... Hahaha.... rasa tension pun ade. (sebab turn aku pegi sorang2... xde geng... xde org yg aku rapat). Dah nasib badan...!!

12 hari tu bukan sikit.... 2 kali hari Ahad.... 2 kali hari Isnin... 2 kali hari Selasa... 2 kali hari Rabu dan 2 kali hari Khamis... wwaaaaa... Tapi beratnya hati nak pegi walaupun segalanya dah ikut seperti yang dirancang.... ... Adakah aku akan jadi sang pengikut, atau aku akan jadi sang rebel.... Huhuhu... Sian Cik Puan Nina yang sedang preggy kene tinggalkan 12hari..... Keraskan hati keraskan badan, press support DOWN!.... kata2 ni yang akan buat aku bersemangat...!

"Berani Mati Tak Mati... Berani Kalah Tak Kalah...."
Harimau Kumbang dari Komik Raja Rimba!!

Oscar El-Capito signing out! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...