Sunday, November 25, 2012

Kami terkantoi terang terangan....

Kantoii !!! Inilah namanya Kantoi terang-terangan!!.... Mengular makan sampai ke Shah Alam?... Kalau ada member-member yang busuk hati nak report bos, mungkin gambar ini boleh jadi sebagai bahan bukti mereka.... habislah kerjaya aku tak lama lagi.... (ade aku kesah.)

Gambar 'penampakan susuk-susuk' BenJaMin 5011 (keta aku!!) aku di depan Restoran Ayam Kukus Syukran di Sek13, Shah Alam ni sebenarnya adalah dari sebuah blog; Makan2Jalan2, dalam postingnya: Ayam Kukus Syukran, Kelihatan juga 'susuk-susuk' kereta Honda City lama Puan Olin Ahmad (buah pinggang Cik Puan Neena) di hujung kiri gambar. Dialah orangnya yang sedar gambar ini di internet.

Kalau ikut pada date posting- bulan Februari 2012, berkemungkinan gambar diambil semasa aku sedang bercuti sakit mata dan ketika itu Cik Puan Neena & Puan Olin Ahmad masih lagi bekerja di CASA IMPIAN HOLDING, Sek13. Kedai ini pun tak berapa jauh dari ofis derang.....

Ini antara kedai favorite aku dan Cik Puan Neena yang memang suka memburu kedai Makanan Chinese Muslim. Selain Nasi Ayam Kukus yang special kat kedai ni, banyak lagi makanan-makanan citarasa Cina yang buatkan air liur bertakung dalam mulut sebelum makanan yang di order sampai... Sluurrrrpppp!!!

Surau juga ada disediakan....untuk info yang lebih lanjut, surf la RESTORAN AYAM KUKUS SYUKRAN ini sendiri

Oscar El-Capito signing out!




3 comments:

  1. Landmark dia celah mana.......
    bab makan ni aku cargas je..
    Hahahhahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko tau Supermarket HERO sek13?... dari jalan besar lepas Giant Sek13 tu ko dah bleh nampak dah.. haaa... Sebelah Supermarket HERO tu je... Mengadap semak samun... (paham ke tu??)

      Delete
    2. Okay2 aku faham.....
      Tapi yang tak faham tu... Indah sungguh pemandangan mengadap semak samun.....
      Heheheheheh...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...