Monday, May 7, 2012

Sain kontrak sudah.... (Tiba2 terasa mcm Safee Sali pulak..)

Semalam, NPL'12 (National Paintball League) Event 2 di Dataran Pahlawan, Melaka....

Semalam juga, aku dengan rasminya menjadi pemain Waxers.

Officially i'm Waxer's 'ATRAZ Zaytsev #75'.... 

Walaupun dah hampir setengah tahun aku bermain dengan mereka, baru semalamlah aku turunkan tandatangan pada kontrak yg dah hampir 2 bulan aku baca.... (tak la tebal mana pun...)

Tertulis sehingga tamatnya kontrak pada 31 Disember 2013, aku telah menjadi pemain Beez Waxers selama 2 tahun (atau habiskan jumlah tourney spt dlm kontrak) dan akan menggunakan segala peralatan yang di sponsor/sediakan oleh Kelab Sukan Waxers kepada pasukan aku. Dan seperti kontrak2 Team Sponsorship biasa... aku tak dibenarkan bermain dgn pasukan lain, melainkan dengan persetujuan mereka... And i'll be shooting DM...and all the latest Dye Precision attire.... Wooohhuuuu....

 
Bagi aku, kontrak ni berbaloi dengan apa yang aku akan dapat (masih dgn bayaran yg minima)- Main dalam Division 1 adalah impian sesiapa saja yang dah 'addicted' pada paintball (mcm aku!!), dan mendapat peluang seperti ini -Amat rugi utk aku lepaskan.... Sekurang2nya bila aku dah 'retired' dalam paintball, aku dah rasa berada dalam division paling kompetatif dalam paintball... aku dah rasa bagaimana tense, pressure, teamwork & anything related to highest level of paintball in Malaysia... hehehe.

Tak mampu rasanya utk aku berada di Division dgn duit poket sendiri.... On top of that... Aku tetap takkan lupa pada Oscar Comrade semua... Memang ramai yang dah senyapkan diri... (tp tak bermakna berhenti)...Comrade!! We once spill the same blood in the same mud!!.. And people don't quit paintball, they just go on vacation - remember that!

So for now, stop talking... kill the sucker... 3,2,1.. TEAM!! 3,2,1 Waxers!!

"The heart never dies, but the body does."
Bob Long


Oscar El-Capito signing out! 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...