Friday, May 11, 2012

Robin Hood Throw by Dart Vader...

Seminggu selepas aku di'belasah' dalam friendly dengan bebudak LTAT.... Si Sandy ajak aku sparring bersamanya untuk persediaa ke Sukan Kraftangan, 3 minggu lagi.... Round ke2.. Baling punya baling, tiba-tiba balingan ketiga aku tepat mengenai Jackpot----> Robin Hood Shoot!.
Balingan kedua tepat pada Score 20 dan balingan ketiga tepat pada hujung shaft dart kedua.... Terkesima aku sekejap.... Sandy kata ini 'One In Million Shot'... So, Snap jgn tak snap...


Robin Hood Throw ni dah menyebabkan shaft armageddon aku rosak dan clip flight tengkorak aku jadi longgar.... Cisss.... A price i have to pay for the shot of fame...

Dalam Dart Scoring Rules; Robin Hood - balingan tu dikira tapi tiada score. Hanya dart yang terkena board saja yang diambil kira score nya.... Untuk exhibition match mcm ni tak apalah... Tap dlm tournament pasti rugi - score takde, dart pun rosak....

 bukti yang ini memang balingan aku....

dan yang ini selepas di anugerahkan sebagai Dart Vader..... Selamat Menge'dart'

"Practice make perfect... But nobody is perfect... So, who need practice??...."
Dart "Nobody" Vader

Oscar El-Capito signing out!



  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...