Saturday, March 5, 2011

Misi mencari Iron Man Arc Chest Light....

Jenuh aku mencari bende ni.... Dah xde kat market dah. Pusing2 Jusco, Toy r Us dan sampaikan semua kedai mainan kat Armcorp Mall pun masih aku tak jumpa mainan ni..... Maybe sebab influence cerita Iron Man 2 sampaikan orang semua beli bende ni.. Sebenarnya bende ini keluar serentak dengan filem Iron Man lagi.... (1st Movie Iron Man)

Mark V Arc Chest Light - Edisi Filem Iron Man, keluaran Hasbro ini boleh di 'clip'kan pada baju dan bila di tekan pada 'reactor' akan mengeluarkan cahaya kuning dan bunyi 'power up' yang sama dalam filem Iron Man. Menggunakan 2 bateri AAA yang tersorok di belakang. Harga mainan ini masa aku tengok di I Setan dulu, dlm Rm30++ (tak berapa ingat pulak...)


Berbeza dengan  Mark VI Arc Chest Light yang berbentuk segitiga.... Aku lebih prefer yang edisi bulat sebab ia iconic dengan bentuk asal Arc Reactor Iron Man sememangnya berbentuk bulat... 

Aku dah sediakan satu ruangan bulat pada dada Jacket Belstaff Iron Man yang aku custom-made di Shanghai tempohari... Jacket  Tinggal nak letak Arc Chest Light saja.....

Aku masih berusaha untuk mencari !! Berusaha!

Oscar El-Capito signing out!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...