Tuesday, August 4, 2009

Suamiku outstation....


Sepeninggalan suami ku ker outstation... seperti sudah lali bagi ku untuk keseorangan d rumah... macam biasa rutin hujung minggu kemas rumah sorg2.. basuh baju...nasib ada c kuning kecik time nak vacum umah jer die ikot...d kaki2ku... comel. Dah selesai sumer keje rumah aku ker karaoke ngn kak diana ngn zali melalak namanya bukan menyanyi tapi time tgh2 karoake mammy call katanya daddy sakit darah tinggi..kitorg pun siap2 sumer terus aku bawak zali temankan aku g umah mamy..sampai kat umh mamy daddy dah ok dah..rupernyer darah tinggi daddy naik mendadak mane taknyer..makan kambing.... daddy... daddy....



Kire2 sejam kat umah daddy...kitorg pun balik rumah.aku xder mood nk blik awal bosan giler sorg2..so aku g colour rambut..kat blok belakang umah sakura studio... kaler rambut dark bronze.... harga rm149..





Selang 2 hari suamiku tinggalkan aku lg ker kursus kat genting, kali ni aku beli contact lense plk colour brown..hehe..aku dah jadi nina lain dah...


Selang 2 hari lagi suamiku akan tinggalkan aku lagi ker sabah...promosi kraf..kat One Borneo. Kali ni aku xtau nk ubah aper lagi, sekarang tinggal tunggu zali kurus sikit kitorg boleh hantar gmbr kat maner2 agensi iklan..cuba nasib.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...