Wednesday, August 19, 2009

Tersepit.....

Sudah seminggu aku di kuarantin di rumah....bosan yg teramat,sepanjang cutiku..aku perlu berpeluh pada belah petang sbb suhu badanku akan naik mendadak jadi aku perlu berpeluh supaya kurangkan lagi demamku. Aku tak layankan sangat demam ni, aku buat kerja rumah seperti biasa..vaccum rumah,masak mkn mlm..cuma masa tidur ku terlalu panjang..mana taknyer lepas jer mkn ubat terlelap..kuatnyer ubat mengantok dalam ubat batok.Hari Jumaat demamku semakin surut..mcm mana pun aku perlu sihat sabtu dan ahad...meneruskan perjuangan...mungkinkah perjuangan kali ini yg terakhir bagi ku tahun ini atau tahun depan.

Tapi sepanjang cutiku...setiap hari aku memikirkan benda yang sama..berulang2..walaupun mukaku yg comel ni xmenunjukkan apa2 kesan..tapi hakikatnya..akula org paling tersepit dengan keadaan..Perjuangan paintball yng aku perlu teruskan sehingga hujung nyawaku..mungkinkah apa yg dirancang akan berjaya..bagaimana dengan aku...aku masih perlukan team..mungkinkah ada pertelingkahan lepas ni?bagaimana dengan aku..suamiku beri pilihan...tapi pilihan tidak menunjukkn apa2 nisbah untuk kedua2 jawapan...aduh...tersepit...tunggu saja la.keputusan kapten..baru ada langkah seterusnya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...