Tuesday, July 28, 2009

Mimpi Ular....

Semalam aku bermimpikan ular hijau...tp ular tu xder reaksi aper2...sehingga aku tejaga kul 4am aku terus keluarkan kaki ku dari selimut..takot..



kata orang tua2,klu kena patuk dengn ular..maksudnyer kene risik..tapi kalau yg sudah berumah tangga maksudnyer baby is on da way...



Tapi ada gak yang cakap akan ada masalah besar yang datang...Aper2 pun dalam islam mimpi sumer adalah mainan syaitan semasa tidur..Ya ALLAH...aku mohon padaMu..Kau jauhkan la malapetaka itu dari aku dan suamiku dan keluarga kami...amin

---------------------------------------------------





4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Mimpi ular hijau ke??.... nak dapat baby kot...

    ReplyDelete
  3. enthla....tu bangun terus bukak selimut..tgk2..sbb rase geli2 kat tengkuk..tgk2 tangan abg cis...

    ReplyDelete
  4. tu ular lain belit!!! ular tu pun warna ijo gak....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...