Wednesday, March 20, 2013

Menang lawan Nemesis di final S7PL....!!!

Pok!! Menang Pok!! Menang lagi pok!!!! Hahahahahh!!!

Beez Waxer jadi headline dalam PaintballNews.Asia awal minggu ini...!!! Muka aku ada sekali dlm tu....!!!

Tajuk posting tak boleh blah dan terover excited bila dah dapat kalahkan Nemesis Legion di S7PL hujung minggu lepas.....

Tengah bulan Disember 2012, International Super Seven Championship (I.S.S.C) adalah last paintball tourney yang aku join..... dan 2 minggu selepas itu aku accident. Aku terpaksa berehat selama 2 bulan untuk recover dari accident motor yang tak seberapa. Tahun ini I.S.S.C dah bertukar menjadi format Liga dan bertukar nama kepada Super 7 Paintball League;- S7PL.

Apa yang menarik, yang boleh buat aku 'tersenyum' untuk 1st appearance aku tahun ni---> jadi Champion untuk Division 1 Super Seven Paintball League!.. Alhamdulillah..... Bertambah kuat aku tersenyum bila, Team Beez Waxers kami berjaya kalahkan Nemesis Legion di Final dalam perlawanan yang agak sengit. Nemesis Legion boleh dianggap 'tahap dewa' dalam arena paintball malaysia, akhirnya tewas juga pada sengatan Beez Waxers.... Muahaha!!....
 

Pertemuan terakhir antara Nemesis dan Beez Waxers adalah semasa di Final Division 1 MPOC 2013 1st Leg tempoh hari, yang pastinya milik Nemesis dan terus menjadi Champion untuk Division 1 MPOC 1st leg...


Yup!!... Untuk kekal berada di atas, adalah lebih susah dari cuba mendapatkannya. Belum lagi MPOC 2013 2nd Leg bermula, amaran awal sudah pun kami terima..."Slay The Dragon.. Sting the Beez!". Ini adalah permulaan paintball yang baik untuk aku tahun ni....











Oscar El-Capito signing out!




Cut-out article taken from PaintballNews.Asia

2 comments:

  1. Wowwww!!!!!!!!
    Kalahkan nemesisi tu..
    Hebat!!!!.....
    Tahniah... Wahhhh lamanya aku tak terjun ke padang paintball..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... jgn nak Nemesisi sangat... Sisi mana ko nak tu???.... Ko pun, muncul2kan la diri kat padang paintball gak.....

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...