Friday, March 15, 2013

Demam Korea lagi???: Matta Fair 2013 PWTC.....

Semalam seharian aku ada di Tun Razak Hall 1 Mezzanine, PWTC untuk kerja-kerja setting-up promotional booth Kraftangan Malaysia sempena MATTA FAIR 2013.... Standard shell scheme booth bersaiz 10'x10' yang aku kena ubah menjadi 'istana' sebelum bermulanya Matta Fair, arini....

 Mula-mula ukur dulu....

So, sepanjang hari aku di PWTC, sempat aku round-round semua hall untuk recce kalau ada travel agency yang sudah naikkan package-package menarik mereka. Terutama yang offer travel package ke Korea dengan harga berpatutan. (Walaupun backpacking adalah antara kaedah paling jimat untuk travel ke sana...bagi aku lah...). So ini adalah antara yang aku sempat ambil sehingga pukul 8 malam semalam.....


Ini antara booth travel agent yang dah mula naikkan panel-panel package Korea mereka di Tun Razak Hall 2....

Antara travel package ke Korea yang sudah mula 'up' di Tun Razak Hall 1.....

Selain itu ada juga travel agency yang offer Muslim package ke Korea dengan harga yang 'not bad' la..... ini antara yang sempat aku ambik....
 Salah satu booth di Tun Razak Hall 2.... 

 .... booth di Tun Razak Hall 1.... 

Segala package yang di ambil adalah semasa booth travel agency ini sedang dalam construction, makanya memang susah untuk aku dapatkan nama travel agency yang offer package-package ini.... Tapi pada yang betul berminat dengan package-package ke Korea, MATTA FAIR 2013 dah pun bermula dari hari ini sehingga Ahad (15hb- 17hb March 2013). Masuk di kenakan bayaran RM4 untuk dewasa sahaja, kanak-kanak FOC.....


Sekian saya melaporkan dari Tun Razak Hall 1 Mezzanine floor....

Sebelum itu.... beginilah promotional booth Kraftangan Malaysia selepas pukul 9 malam....
 Selamat Datang....

Oscar El-Capito signing out!





for more info about MATTA FAIR----> MATTA FAIR Official Website

4 comments:

  1. Nak ikut weh pi Korea....
    Hahahhaha..
    Sumbat aku dalam beg korang pun jadilah... =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. aikk.... tak cakap pun aku nak pegi korea... hahaha... tapi untuk merealisasikan impian menyumbat ko dlam beg... aku cuba pegi lah.... hahahhaa...

      Delete
  2. slm kak :) sy student malaysia study di korea

    jenguk blog akk,sebab nak tgk francais coolblog

    tb2 akk cerita nak g korea

    heheh

    kalau akk nk g korea,boleh guna pakej stdnt kami..jauh lg murah..insyallah..

    ni blog sy

    http://bungabertasbih.blogspot.kr/2013/03/pakej-perlancongan-muslim-korea.html                              

    email je sy kat chocolate_souo91@yahoo.com

    n kalau akk dtg sini,kita bole crita pasl coolblog bisnes.. hehe

    smoga Allah merahmati akak insyaAllah

    ReplyDelete
  3. eh akk..email sy slh type...
    emaik sy dekat chocolate_soup91@yahoo.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...