Tuesday, March 19, 2013

Ini jalan bapak aku!!!..... Aku punye suka lah

Maaflah..... Memang kasar sikit bunyinya... tapi itulah hakikat yang korang kene terima... Dengan kerek dan angkuhnya, aku istiharkan ini memang jalan bapak aku....
 
Aku selalu guna Jalan Raja Uda untuk ke Medan Ikan Bakar, Kampung Baru, pasti akan lalu depan jalan bapak aku ni.... Ini kalilah aku dapat menjengok dekat ke papan tanda yang mengabdikan nama Haji Zainudin ini. Apa yang special treatment yang aku dapat sebagai anak Zainudin bila lalu jalan ini??....

~ ~ ~

Ha!!! No Entry ini tak boleh apply kepada mana-mana anak Zainudin (anak ayah aku ade 3 orang...) yang lalu jalan ini... Akhirnya!!! ada juga kelebihan aku di sini.... Jalan Haji Zainuddin adalah jalan sehala yang bertemu dengan Jalan Salleh & Jalan Syed Mahadi di tengah-tengahnya. Orang Kampung Baru yang hardcore pasti kenal sangat dengan jalan-jalan ni....

Nak kongsi sikit penyebab kenapa aku sanggup makan kat Medan Kampung Baru yang agak jauh dari lokasi ofis aku.....

Salah satunya....disebabkan Gerai Pak Leh Kuey Teow Kerang Original Kampung Baru yang boleh buat aku meleleh air liur walau 5km jauhnya.... Haha Ha Ha.... Sluuurrppp!!!

Sekian melaporkan dari Medan Ikan Bakar, Kampung Baru...

Oscar El-Capito signing out! 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...