Saturday, January 19, 2013

Kereta Fear Factor Aaron Aziz?

Aku pun tak tau berapa ramai orang yang perasan salah satu scene Promo Fear Factor Selebriti Malaysia ni...

Abang Aaron Aziz macho berjalan keluar kereta....
1st scene yang mana Aaron Aziz tengah drive kereta hitam model lama.... Kereta berbelang kuning (ala-ala kereta Swift aku...?!) yang dipandu di celah-celah deretan kontena... Mengelak letupan pyro... Terbang terpusing-pusing dan last sekali Aaron Aziz keluar dengan bergayanya dan kereta itu meletup!! Perasan tak?

Sebenarnya, aku pun tak perasan pasal kereta itu sampailah aku ke Jalan Pasar, Pudu untuk mencari barang elektronik..... Soalan dari Cik Puan Neena pasal sebuah kereta yang kami jumpa tersadai ditepi jalan...
"Itu bukan kereta Fear Factor Aaron Aziz ke??"
A'ah.... penat aku cuba recall.. Lepas aku tengok klip Promo Fear Factor tu balik, barulah aku perasan pasal kereta ini.... Warna dan belang kuning itu saja yang boleh buat Cik Puan Neena ingat pasal kereta ini... Sekarang, kereta ini tersadai di depan Sekolah Kebangsaan Jalan Pasar 2.

Aku pun tak pastilah sama ada ini kereta yang sama atau tidak, tapi memang ada kesan terbakar yang agak banyak pada pintu belakang dan bonet kereta. Boleh katakan semua tingkapnya juga pecah & digantikan dengan tingkap lain- maybe kesan dari scene letupan!. Logik tak??..

Hanya disebabkan line kuning tengah tu saja yang boleh kami kaitkan dengan kereta dalam Promo Fear Factor itu. Kalau tak, kami buat tak tau sajalah... Hahahaha.

Sekian kami melaporkan dari tempat kejadian.... 

Oscar El-Capito signing out!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...