Monday, June 21, 2010

HONEYMOONN!!!!!......

HONEYY.....im on the MOON......
Angan-anganku untuk honeymoon adalah ker PPPAAARRRIIIIIIISSSS..!!!!




.......tu angan2 jer. Dah setahun lebih dah aku mendirikan rumah bertangga concrete ini bersama suamiku, tapi al-maklum lah..dgn keadaan suamiku dengan prinsip hidup kerjaya nya "Rakyat didahulukan...." aku redha jerlah. Janji bergaji setiap bulan..sehingga umurnya 58 tahun aku akan berhadapan dgn prinsip nya..Berbalik dgn cerita honeymoon..sedia maklum aku masih belum lagi berhoneymoon sehingga ke hari ini. Tapi kalau kemampuan aku menjadi halangan untuk aku ke Paris..nampaknya mimpi jer la merealisasikan angan2ku..ok gak..

Paris adalah "The city of Light for romantics couple" cehh.....romantik ker...tp sbb history dan architecture bandar Paris ni memanggil2 aku untuk berkunjung ke sana. Tapi tak kurangnya tempat kite Melaka.... architecture di Jonker street tu pun apa kurangnya kan..boleh la...kisah cintaku pun asalnya dari Melaka
.
Kalau la rezeki aku untuk ber honeymoon luar negara ni..xkisahla kemana pun syukur alhamdullilah la..kerana berjaya mencuri sedikit masa suamiku dr rakyat untuk bersama aku. (kalah2 PM) Tapi apa2 pun..aku masih mencari destinasi yg menarik dan murah untuk menjadi destinasi xplorace bersama si dia...

sources pictures : FLICKR





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...