Wednesday, June 23, 2010

apaakupikir.blogspot; Aku kata apa yang aku pikir...

Hari ni, aku buat lagi satu blog.... blog ke-3 bawah jagaan aku.... Blog pertama of coz OurLittleBigPlanet Blog, 2nd is my Oscar Valkyrie Paintball Blog.... and my newly 3rd blog--Apa Aku Pikir.


Aku pun tak tau yang blogging ini sebenarnya beranak-ranak. Ingatkan dengan satu blog sudah mencukupi tetapi aku dah mula rasa cacamarba nya. Bila kisah-kisah paintball aku mula aku pindahkan ke Blog Oscar Valkyrie, tinggallah sedikit cerita tentang kerja-kerja aku yang aku rasa agak serius- yang aku rasa tak sesuai dalam blog ini....

Dengan otak aku memang jenis yang suka 'categorize thing' menyebabkan aku perlu specific blog yang ada fokus pada genre yang berlainan.

Oleh sebab itu, blog OurLittleBigPlanet akan hanya fokus pada aktiviti harian aku dan Cik Puan Neena- lebih kurang genre Travelblog kami.... 

Blog Oscar Valkyrie akan terus menjadi tempat kisah-kisah paintball aku dan semua Oscar Comrade ku....

Dan yang terbaru, Apa Aku Pikir- semua perkara-perkara kritikal yang aku nak katakan.... disinilah the dark side of Faridzul Atras akan terserlah....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...