Thursday, March 11, 2010

Tamat sudah CL2010 utk Milan.....

Manchester United 4- 0 AC Milan

Wuuuuhhaaaiiii!!!!

Aku sanggup bangun utk melihat match ni LIVE di ESPN HD, tapi malangnya tewas juga Milan pada MU buat julung kalinyer.... kalau sebelum ni, Milan pasti berjaya membuat comeback walau dah dikalahkan pada perlawanan pertama... Tapi bukan pagi ni. Milan betul2 longlai tanpa NESTA, PATO, GATTUSO & ZAMBROTA yang rata2 ada dibangku simpanan. Apa sebenarnya strategi LEONARDO pun aku tak paham... akibatnya- Kalah 4-0. Kemasukan Beckham buat kali pertama selepas 7 tahun betul2 menukar corak permainan Milan yang tak bermaya pada sedikit menarik.... Dia masih ada auranya lagi....

Pagi ni aku ditemankan oleh SMS Sa'e Shukur dari rumahnya.... sempat aku mengupdate padanya setiap kali gol, buatkan dia pelik mcmana aku boleh inform dia sedangkan masih belum gol lagi... inilah uniknya Asto Byond- baru aku sedar yg user Astro lain yang tgk Live dari signal biasa akan delay lebih kurang 45 saat... agak lama jugak gap Byond & Astro SD....

Apa2 pun... AC Milan dah tewas... Bye-bye CL 2010...

p/s: Alasan LEONARDO utk tak mahu bazirkan tenaga pemain utk terus tumpukan pada SerieA nampak tak logik... tapi bila tengok pada ranking, Milan boleh saja kejar top-spot utk juarai SerieA yang hanya beza 2 point dari pendahulu- Inter Milan.... Forza Rosenari

Oscar El-Capito signing out!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...