Saturday, June 1, 2013

Man of Steel- Belakang payung ade Clark Kent.... Percaya tak?

Clark Kent pakai selipar je belakang payung ni..... Gagahnya kami malam tadi untuk dapatkan Payung Man Of Steel ini. Orang yang follow saja tahu macamana berusahanya aku... hahaha.!!.

Walaupun bawah rumah dah ada KFC Puskom Sek 7 sebesar-besar alam.... tapi berpusing kami sampai ke KFC Extreme Park dan last sekali terstop di KFC Seksyen 2. Barulah dapat aku jumpa Set KFC Movie Kombo yang offer payung Man of Steel ni... Aneh juga kenapa ada outlet KFC yang masih belum ada promo Movie Kombo ini..... hmmmmm.

Ada 2 design payung yang datang dengan set Kombo yang berlainan. Permulaan aku cuma dapatkan Individual Combo disebabkan Cik Puan Neena tak selera nak makan Ayam. So, next time barulah bel 2nd design dari Family Combo yang harganya agak tak logik kalau setakat nak makan berdua.... . Harga dari set Movie Combo ini sebenarnya dah pun cover untuk kos payung ni (rasanya...), tapi sebabkan 2 minggu lagi filem Man of Steel nak keluar- apa salahnya.

Man of Steel KFC Movie Combo- Individual Combo- RM20.05... Family Combo- RM56.40 or RM80.30.... WowwW!!

Dulu pun masa mula-mula keluar Movie 1st X-Men, berpuluh-puluh Caltex aku terjah semata-mata nak mencari cermin mata merah Cyclops- berjaya jumpa.... tapi akhirnya hilang macam tu saja.... Hurrrmmmm.... Poyo je lebih...

To all Man of Steel a.k.a Superman..... Silalah berebut-rebut ke KFC berdekatan sebelum movie ni start.... kalau tak.... bersedialah!

Oscar El-Capito signing out!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...