Thursday, April 19, 2012

......Sayu......

Hari ini aku buka Ondscene.my.... dan ini yang aku baca..... cerita bergambar tentang kemalangan Mohd Ridwan semalam.... Ngeri dan menyayat hati....

............................................


(aku print screen kan sebab berkemungkinan posting ini akan di remove...)

......................................

Speechless... petang semalam, ada aku lihat gambar Ridwan kesakitan terduduk dihadapan tubuh isterinya yang kaku terbaring di atas jalan raya... aduuhh... Sayu.... Aku tak dapat bayangkan kalau aku dalam situasinya. Kesakitan fizikal, tak dapat bergerak, tapi hatinya pasti meronta untuk serapat mungkin dengan isterinya...

...............................

Semoga roh isterinya, Norhana diletakkan dikalangan orang-orang beriman...

Al-Fatihah...


Oscar El-Capito signing out!  




picture source :  http://ondscene.my/kemalangan/isteri-maut-digilis#more-21745

1 comment:

  1. Al-fatihah..semoga roh dicucuri rahmat..amin..**tak perlu tanya siapa aku yang baca blog ini**

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...