Wednesday, April 4, 2012

Tamat lagi CL2012 utk Milan....

...Berjaga aku pukul 2:30 pagi tadi (bertemankan Fifa Ultimate Team) untuk menonton game penentuan Quater-Final Champion League 2011-12 antara Barca & Milan... Seri semasa 1st leg di SanSiro sudah cukup untuk meyakinkan aku lihat Milan mara ke Final.... Apa yang perlu, Milan gunakan away goal rules di NouCamp, dan mereka pasti layak.... Ayuhh!!!!


...Malangnya impian aku berkecai tepat pukul 5 pagi.... Barca menang 3-1... 1 gol Messi simpati penalti dari ref, 1 gol penalti kontroversi.... dan 1 goal typical Barca dari Iniesta.... Gol away dari Nocerino belum cukup untuk Milan mara ke Semi-Final... Lagi sekali aku terpaksa menghadapi pagi dengan komentar di wall FB yang pasti akan memedaskan..... Next year ada lagi, no hal lah Campaiyon Serie-A lah katakan......
"Ko apasal hebat sgt ha??... Ko ambik dadah ke ape?" -Abate 20
"Xdelah... Dgn korg aku bleh score penalti jelah...." -Messi 10
"Puii.. Gol simpati.... Cit!" -Abate 20



Oscar El-Capito signing out!  

P/s: Terbaca aku pasal Conspiracy Theory Z.Ibrahimovic kat Nou Camp... mcm logic pun ade...---> Referlah link ni..  Ibra and the conspiracy theory


picture source :  http://www.zimbio.com/pictures
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...