Tuesday, August 16, 2011

Vespa: 19 hari dah masuk Klinik!!

Hari ni baru 19 hari aku gunakan WVesPa untuk travel dari rumah ke ofis... dah kene masuk Klinik... 1st Service selepas mencecah 1000km perjalanan, WVesPa aku perlukan minor service.... Aku pun malas nak tangguh2kan 1st Service, (try nak buat mcmnana aku treat Swift BenJaMin aku...) kerana mengikut kata Abg Mahmud the Salesman-1st service ni paling penting utk buang minyak hitam & reset balik motor ikut cara penggunaan kita, bukan setting dari kilang....

Pertama kali aku ke Service Center Naza Bikers, aku tak buat apa2 appointment pun.. Walk-in saja, dan aku terus dilayan dan motor aku terus di 'service'... Dalam 30 minit, aku dah dapat balik moto WVesPa aku semula.... Kos 1st Service pun cuma RM108...(terkejut juga aku sebenarnya.. sampai seratus juga yerk...) Tapi aku puashati dengan service kat sini... So aku bagi 4/5 bintang.

Vroom.. vrooommm... aku pun balik ke ofis....

Oscar El-Capito signing out!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...