Friday, July 29, 2011

Welcome VesPa to the family...!!

"Assalamualaikum En Farid!! Motor En Farid dah ready ni... bila nak datang ambik?".... "Lah, Kenapa tak bagi tau awal-awal!! Petang ni jugak saya gi ambik!!"
Ini yang buat aku pening nak pilih color ape... Hitam ke, Krim ke, Kuning ke... Lastly, cuba tgk warna apa yg paling menyerlah kat sana?? (also approved by Nina).
Dah tiga minggu sebenarnya aku tunggu panggilan ni.... Tiap minggu aku akan call Naza Bikers Kg Baru utk tau status motor aku tu... Pasti dorang akan bagi alasan, Kastam Port Kelang tak bagi lepaskan AP lagi.... Tapi lepas approve AP kene pula urus dgn JPJ...(Nasib baik derang yg uruskan). So, aku allow kanlah lebih kurang sebulan selepas konfirm aku mau ambik motor ni...


Pendekkan cerita..... Tengahari tadi, panggilan yang di nanti-nanti dah aku terima.... So aku pun bergegas ke Naza Kg Baru petang tadi juga (sebab arini hari last bekerja sebelum mula bulan puasa!!)....Aku yang memang berharap utk mulakan travel ke opis di bulan Ramadhan dgn transport baru- akhirnya jadi kenyataan!!...Alhamdulilah...

Terlalu excited, sampaikan aku mintak Zul yg dengarkan explaination dr Abg Mahmod (Sale Advisor Naza)...

WVesPa 7370... nombor tikam...


WVesPa 7370, Welcome to the family....
Apa aku nak panggil gelaran apa pada motor ni.... klu Swift dah didapat nama BenJaMin disebabkan plat BJM aku... Yang ni, tau plak apa yang sesuai.. Tunggu ahli-ahli "Majlis Mesyuarah Kawalan Mutu" yang akan bersidang di opis utk menamakan motor aku ni... Harap dapat kerjasama mereka.. Hihiihihihi...

Oscar El-Capito signing out! 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...