Wednesday, February 10, 2010

Hari ni hari Aku & Sooyoung!!!

10 Feb 2010...
8:15pm.

Hari Aku dan Sooyoung... hahahahaha..


kami kongsi tarikh besdey yg sama... hehe.. tapi itu selingan saja.....

inilah tahun pertama selepas 29 tahun lepas aku dilahirkan... aku dapat rasakan beratnya tanggungjawab yang aku kene tanggung... dapat rasakan makin besarnya makna jadi manusia bergelar suami..... hidup semakin hilang rasa timbang rasanya.... tapi alhamdulillah. Isterilah tempat aku segarkan semula hari2 ku.... syukur aku masih diberi peluang lagi utk terus hidup saban tahun.... Ya Allah, Sejahterakanlah keluargaku..., murahkanlah rezeki ku.... amin.


*Photo source: Personal collection & http://snsdkorean.wordpress.com/sekian.

Oscar El-Capito signing out!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...