Friday, February 15, 2013

Dejavu: Engrave your name

Dulu.... dulu.. dulu punya dulu.... 8 tahun dulu.....dalam tahun 2005. Masa tu aku pun belum habis belajar lagi...... Masa tu Iphone pun masih belum keluar.... Masa tu nak KFC pun belum ada kat Sek7 lagi.... Masa tu Taisha pun masih belum ada... 

Tapi masa itu Cik Puan Neena sudah ada. Masa itulah juga Cik Puan Neena dah pernah tinggalkan secret message kat dalam henset aku.... Bukan tinggalkan SMS dalam henset... Tapi tinggalkan message betul-betul dalam henset aku- belakang cover henset 'daun' Nokia aku....

 Nokia 7610 ataupun Nokia Daun yang cukup legend..... Cik Puan Neena sempat tinggalkan mesej cute sebelum dia balik ke Labuan dicover original Nokia aku.... 8 tahun lepas.....

~ ~ ~ ~

"I love you -Nomel-"

 ~ ~Dejavu ~ ~

Lepas 8 tahun berlalu, perangai Cik Puan Neena masih tak berubah Dia masih lagi suke tinggalkan message rahsia dibelakang barang favorite aku.... dan kali ni....

Di ipad mini aku.....

"Abang Atras Neena Nomel"


Cute punye bini.....!!! Sekian Terima Kasih....
I Love You

Oscar El-Capito signing out!  




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...