Sunday, February 26, 2012

Official Name: Atras 'Zeytsev' # 75

Hari ni baru aku dapat jersey paintball yang dijanji-janji kan.... Yang dijanjikan akan tertulis nama dan callsign baru aku untuk team baru aku- Waxers... Here comes, the one and only...!!

Atras 'Zeytsev' # 75


Jersey yg oversize pada badan aku ni, tak lain untuk mengurangkan risiko pallet terus pecah bila terkena direct... So terpaksa aku pakai saiz yang L.... berbanding saiz asal aku pada jersey-jersey sebelum ni hanya S.... 

Custom jersey imported dari Greece ini cukup dengan segala foam padding dari pergelangan tangan hingga ke siku, dan sedikit di bahagian bahu. Fabricnya juga berbeza dari jersey yang pernah aku tempah untuk team Oscar Valkyrie & Raptor Oscar sebelum ni.... Cuma design jersey ini bukan dari aku.... Is it worth for RM310?.. So far, its oklah.  

Kenapa aku pilih no # 75.... kebanyakan no jersey aku, aku refer pada no yang ada pada player Russian Legion.... lagi pun ini adalah no favorite kebanyakan paintballers... cuma nak curi sedikit luck... itu saja...


Taisha pun 'OK!' pada DM11 !!

So, let gets the Job done!
Trivia utk diri sendiri:
Nama & Call Sign Paintball aku
*2006-2009 -  No name
*2010         -  Farid Atras 'Magnifique' #7      
*2011         -  Vladimir Fareed 'Atras' #777 & Farid El-Atrache 'Kar-el' #88
*2012         -  Atras 'Zeytsev' #75

Adios Fondos,
Oscar El-Capito signing out!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...