Friday, September 23, 2011

Selamat Datang 'TanpaNama' ke dunia...

Selamat datang kedunia anak ku.... TanpaNama ver.1

Gambar pertama TanpaNama sebelum jururawat datang menghalau kami

Dia 'TanpaNama', kerna masih belum aku namakan lagi... telah selamat lahir ke dunia nyata pada hari ini, Jumaat 23 Sept 2012, pukul 3:49 ptg di PPUM, KL (selepas 11 jam menunggu, selepas 4 hari tersasar....) Alhamdulillah....Syukur TanpaNama lahir dengan cukup sifat... sempurna.... 2.89kg.... Alhamdulillah....

Menggelatar ketika aku mengazan & iqamatkan zuriat aku sendiri..... Aku sekarang adalah Bapa pada TanpaNama..

Puan Nina sempat buat 'peace'!!! Easy katanya.... Alhamdulillah.... Syukur.. Kedua-duanya selamat.....



.......Bermulalah chapter baru dalam hidup aku...... 
Mendapatkannya Nama...


Oscar El-Capito signing out!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...