Wednesday, September 28, 2011

Vespa: Posing mcm nak mengurat....

Bila 2 motor skuter yg sama brand (sama bapak- Piaggio lain mak- Series), parking sebelah menyebelah mcm ni.... lebih2 lagi yg satu nampak 'old school' dan yg satu lagi nampak CoMeL.. (motor aku letteww...!), nampak seperti pasangan yang tengah bermesra pulak..... Ewah2...

Selalu aku nmpak VESPA P series ni ada di parking spot yg sama..... Model P150X keluaran awal tahun 80an (agak2 saje.. he he). Aku rasa kepunyaan student UiTM atau pun Unisel... Mungkin pemberian ayahnya yang suka meronda2 satu Malaysia. VESPA P series mmg terkenal dgn keupayaan untuk perjalanan jarak jauh-direka khas untuk mereka yg suka Touring..... tak mcm aku punya yg sesuai untuk 'City Ride' saja...

Boleh ke Motor WVesPa aku tu bertahan sampai 20-30 tahun??.... Wallahualam....

Oscar El-Capito signing out!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...