Thursday, February 24, 2011

"By the time its officially open.... mine's finally close..."

Harini adalah hari yang aku tunggu-tunggu... HKK Officiate day!

Hari Kraf Kebangsaan 2011 baru saja dirasmikan oleh isteri Timbalan Perdana Menteri... dan hari ini jugalah aku mula rasa sedikit lega bila beban tugasan sudah mula berkurangan (walaupun masih ada lagi setting-up RTM utk Selamat Pagi Malaysia hujung minggu ni).... Mata aku yang cuma dpt terlelap 1-2 jam sepanjang seminggu lepas, pasti susah untuk kembali ke timing normalnya....

Nina pula sudah ada jadual harian yang ketat... terpaksa pula membiasakan diri berseorangan sepanjang seminggu lepas. Nak tak nak, aku sudah ingatkan dia sebelum dia balik dari Labuan lagi.... Alhamdulillah, dia paham.
Segala perancangan yang dibuat dari bulan December tahun lepas sampailah harini, dah pun direalisasikan... walau banyak last minute request yang disusuli dgn last minute action~ overall decor utk HKK kali ni bolehkan dikatakan sedikit Avant Garde. Seperti biasa unit aku- Zuraida, Zul & Nik (practical) dah pun bagi 150% komitmen mereka (walaupun dalam keadaan Zue terima berita kematian bapa mertuanya kelmarin)... mereka cukup komited dlm pastikan semuanya siap mengikut dateline... Aku salute mereka!

Starting today, HKK2011 DESIGN FILE is officially close dan kepada Farid "Putin" Atras... selamatlah kembali ke hari-hari normal anda.

Adios Fondos,
Oscar El-Capito signing out! 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...