Friday, August 20, 2010

Aku Masih Di Pejabat..... (Selamat Berpuasa)

Captain's log, Stardate: 20.08.2010 - 2:40 pagi

Xde apa2 sangat pun kerana ini adalah perkara biasa sehari sebelum apa2 event di Komplek Kraf Kuala Lumpur.... Di luar hujan agak lebat. Kalau hujan lebat time balik kerja, mesti aku tak sempat berbuka di rumah... tapi kali ni sempat ke aku balik utk bersahur??...

Esok Promosi Kraf Aidilfitri 2010~~ dah seminggu rupanya kita berpuasa.... lagi 3 minggu lagi nak raya. Huhu... dah kedengaran yang aku kena bertugas menghias rumah PM di Putrajaya, hari raya pertama ni... huhuhu, Tak pernah lagi aku bekerja semasa raya..... Apa rasanya?... Excited plak nak merasa kesyahduan takbir pagi raya di tempat orang.... hahaha.

Sedang aku buat set-up pameran produk- ada pula rakaman TV9-Gadis Melayu. Aku apa lagi..... buat2 rajin lah...

Oscar El-Capito signing out!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...